Permbledhje e Detyrave te Punes:

Menaxheri i Marketingut planifikon, ekzekuton, drejton, koordinon dhe finalizon projektet sipas planifikimeve paraprake dhe duke respektuar afatet kohore.

Detyrat:

  • Planifikon arritjen e targeteve strategjike te kompanise ne raport me rritjen e pjeses ne treg, rrtitjen e numrit te konsumatorve, rritjen e pjeses ne xhepin e konsumatorit, dhe mbajtjen e konsumatorit te kenaqur ne afte te gjate
  • Jep sygjerime per te gjitha elementet e marketing miksut:
  • Percaktimin e cmimit ( ne baze te analizes se konsumatorve dhe te konkurences)
  • Percaktimin e Asortimanit ( ne baze te analizes se konsumatorve, konkurences dhe zhvillimeve te OFERTES)
  • Percaktimin e planit promovues (Cfare, kur, ku, sa gjate, si,), bazuar ne zhvillimet ne treg dhe nevojat e konsumatorve
  • Propozon rregullim e brendshem dhe te jashtem te dyqaneve dhe renditjen e mallit ne raftet e rreullta dhe ne ato dytesore
  • Zhvillon programin e rritjes se lojalitetit nga konsumatoret dhe kapjen e konsumatorve te rinje
  • Rekomandon planin per zhvillimin e Private Label dhe te gjitha elementet e Marketing Mix ne lidhje me te
  • Mat dhe monitorin kenaqesin e konsumatorve te Ecomarketit
  • Monitoron zhvillimin e konkurences dhe zhvillimin e nevojave te klientve
  • Drejton kerkimet e tregut per te percaktuar nevoja e tregut dhe mundesite per zhvillim te imazhit te kompanise ne teresi apo produkteve/sherbimeve specifike.
  • Drejton dhe menaxhon zhvillimin e projekteve ne departamentin e vet prej fillimi deri ne mbarim;
  • Percakton qellimet dhe objektivat e projeketeve;
  • Planifikon resurset ne departament dhe pjesemarresit ne nje projekt;
  • Bene propozimet buxhetore ne lidhje me planet e zhvillimeve dhe marketingun e kompanise;
  • Delegon detyra dhe pergjegjesi tek personeli i angazhuar sipas detyres;
  • Monitoron, kontrollon dhe raporton ne teresi aktivetin e marketingut;
  • Ne menyre proaktive menaxhon ndryshimet ne projekte e politika te kompanise;
  • Definon kriteret e suksesit te nje politike apo projekti lidhur me ceshtjen e marketingut;
  • Kujdeset per zhvillimin e imazhit te kompanise;
  • Si dhe zhvillon detyra te tjera te natyres se punes

Kualifikimet arsimore, profesionale, shkathtesite kyce, aftesite dhe pervoja:

  • Arsim Universitar (Menaxhim Biznesi/ Marketing )
  • Eksperience pune 1-3 Vjecare si Menaxher Marketingu;
  • I certifikuar sipas kerkesave profesionale te postit
  • Shkatheti te avancuara analitike, strategjike, planifikuese, organizative, mbikeqyrese dhe keshilluese;
  • Shkatheti profesionale ne te shkruar dhe komunikim verbal,
  • Njohje e avancuar e MS Office (Excel; Word; Outlook; PowerPoint);
  • Aftesi per te mbajtur nivel te larte te konfidencialitetit;
  • Leje drejtimi i kategorise “B”

Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni CV-në tuaj dhe dokumentat e tjerë shoqëruese duke përmendur pozicionin për të cilin aplikoni në adresën e e-mail-it: info@ecomarket-al.com

Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj do perzgjidhet.