Eco Market shpk filloi aktivitetin në sektorin e retail-it në Shkurt 2013. Qellimi i tij ishte te bëhej lojtari me i madh ne industrine e retail-it në Shipëri, duke zhvilluar nje rrjet marketesh nga 250-500m2 te vendosura ne zonat e populluara dendësisht, te cilet në tregun vendas mendohet te jene formati më terheqes për konsumatorin final, duke sjelle sherbime me afer tyre. Aktiviteti i biznesit te kompanise shte operacion i tregëtise moderne me anë te formatit “Express” t dyqaneve, me fokus në produktet e tregut te karakterizuara si ushqim i thate, ushqim i freskët, dhe produkte jo ushqimore.
Eco Market shpk filloi aktivitetin në sektorin e retail-it në Shkurt 2013. Qellimi i tij ishte te bëhej lojtari me i madh ne industrine e retail-it në Shipëri, duke zhvilluar nje rrjet marketesh nga 250-500m2 te vendosura ne zonat e populluara dendësisht, te cilet në tregun vendas mendohet te jene formati më terheqes për konsumatorin final, duke sjelle sherbime me afer tyre. Aktiviteti i biznesit te kompanise shte operacion i tregëtise moderne me anë te formatit “Express” t dyqaneve, me fokus në produktet e tregut te karakterizuara si ushqim i thate, ushqim i freskët, dhe produkte jo ushqimore.
Eco Market shpk filloi aktivitetin në sektorin e retail-it në Shkurt 2013. Qellimi i tij ishte te bëhej lojtari me i madh ne industrine e retail-it në Shipëri, duke zhvilluar nje rrjet marketesh nga 250-500m2 te vendosura ne zonat e populluara dendësisht, te cilet në tregun vendas mendohet te jene formati më terheqes për konsumatorin final, duke sjelle sherbime me afer tyre. Aktiviteti i biznesit te kompanise shte operacion i tregëtise moderne me anë te formatit “Express” t dyqaneve, me fokus në produktet e tregut te karakterizuara si ushqim i thate, ushqim i freskët, dhe produkte jo ushqimore.